„Promocja usług turystyczno-zdrowotnych w mediach cyfrowych"

Czas trwania - 60 godz. dydaktycznych (50 godzin zajęcia praktyczne + 10 godziny zajęcia teoretyczne)

1. Public relations jako nowa metoda promocji firmy w mediach cyfrowych (5 godzin)

  • Public relations a pokrewne typy działalności tj. marketing, reklama, promocja, propaganda, agitacja, manipulacja.
  • Model J. Gruninga jako podstawowe metoda realizacji działań z zakresu public relations
  • Rodzaje działań zakresu współczesnego public relatios (korporacyjne public relations, marketingowe public realtions, wewnętrzne public relations, public relations w sytuacjach kryzysowych public relations w działalności administracji państwowej, internetowe publi relations, public affairs).

2. Realizacja programu public relations w mediach cyfrowych (5 godzin)

  • analiza stanu wyjściowego
  • cel strategiczny
  • grupy celowe
  • zalecenia taktyczne do komunikowania
  • planowanie i kontrola wyników
  • tabelaryczne ujecie programu

3. Specyfika promocji usług turystyczno-zdrowotnych w mediach cyfrowych (6 godzin)

  • popularne „miejsca" w sieci – gdzie prezentują się firmy z branży,
  • zwyczaje i preferencje klienta w sieci (z uwzględnieniem poszczególnych segmentów klienta),
  • pułapki i problemy w komunikacji elektronicznej,
  • pozycjonowanie witryny internetowej.

4. Firma w sieci (12 godzin)

  • strona www firmy: cel prowadzenia, kompozycja, funkcje realizowane przez witrynę,
  • strona www firmy: kompozycja, dobór treści, preferencje klientów,
  • mobilna wersja witryny firmowej,
  • firma w mediach społecznościowych,
  • firma w wortalch, blogach, forach tematycznych.

5. Zarządzanie informacją w sieci (7 godzin)

  • organizacja przepływu informacji w firmie,
  • odpowiedzialność za spójność przekazu internetowego,
  • aktualność i rzetelność informacji,
  • czas reakcji na aktywność klienta,
  • automaty wspomagające obsługę klienta,
  • system CRM.

6. Wykorzystanie narzędzi e-PR w mediach cyfrowych (25 godzin)

  • Promocja w mediach społecznościowych (facebook, google+, inne)
  • Podstawy sieci internet
  • Grafika na potrzeby internetu
  • Podstawy budowy stron www
  • Publikacje na urządzenia mobilne
  • Wyszukiwarki internetowe
  • SEO – optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych
  • Systemy zarządzania treścią: Joomla, Wordpress