„Promocja usług turystyczno-zdrowotnych w mediach cyfrowych"
Czas trwania - 60 godz. dydaktycznych (50 godzin zajęcia praktyczne + 10 godziny zajęcia teoretyczne)
1. Public relations jako nowa metoda promocji firmy w mediach cyfrowych (5 godzin)
- Public relations a pokrewne typy działalności tj. marketing, reklama, promocja, propaganda, agitacja, manipulacja.
- Model J. Gruninga jako podstawowe metoda realizacji działań z zakresu public relations
- Rodzaje działań zakresu współczesnego public relatios (korporacyjne public relations, marketingowe public realtions, wewnętrzne public relations, public relations w sytuacjach kryzysowych public relations w działalności administracji państwowej, internetowe publi relations, public affairs).
2. Realizacja programu public relations w mediach cyfrowych (5 godzin)
- analiza stanu wyjściowego
- cel strategiczny
- grupy celowe
- zalecenia taktyczne do komunikowania
- planowanie i kontrola wyników
- tabelaryczne ujecie programu
3. Specyfika promocji usług turystyczno-zdrowotnych w mediach cyfrowych (6 godzin)
- popularne „miejsca" w sieci – gdzie prezentują się firmy z branży,
- zwyczaje i preferencje klienta w sieci (z uwzględnieniem poszczególnych segmentów klienta),
- pułapki i problemy w komunikacji elektronicznej,
- pozycjonowanie witryny internetowej.
4. Firma w sieci (12 godzin)
- strona www firmy: cel prowadzenia, kompozycja, funkcje realizowane przez witrynę,
- strona www firmy: kompozycja, dobór treści, preferencje klientów,
- mobilna wersja witryny firmowej,
- firma w mediach społecznościowych,
- firma w wortalch, blogach, forach tematycznych.
5. Zarządzanie informacją w sieci (7 godzin)
- organizacja przepływu informacji w firmie,
- odpowiedzialność za spójność przekazu internetowego,
- aktualność i rzetelność informacji,
- czas reakcji na aktywność klienta,
- automaty wspomagające obsługę klienta,
- system CRM.
6. Wykorzystanie narzędzi e-PR w mediach cyfrowych (25 godzin)
- Promocja w mediach społecznościowych (facebook, google+, inne)
- Podstawy sieci internet
- Grafika na potrzeby internetu
- Podstawy budowy stron www
- Publikacje na urządzenia mobilne
- Wyszukiwarki internetowe
- SEO – optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych
- Systemy zarządzania treścią: Joomla, Wordpress